Lördag och glögg

Ibland vill man bara gå och lägga sig och inte vakna igen och de är bara i graven man får sova ut, de är den ända gången man får sova så länge man vill.
Men nu när man ska inte tänka så.
för nu när man går och lägger sig så vet man att man vaknar och de kommer bli en ny dag. Och alla dagar är olika och om dagen blir skit så gå och lägg dig igen för nästa dag kanske blir bättre!
Så ge inte upp... men jag kan säga att jag har tänkt på att ge upp men har ändå inte gjort de för de måste finnas något som får mig upp och möta dagen varje dag. Och de är mina älskade vänner dom som värkligen betyder något, dom man kan lita på, dom man kan gråta med, dom som stöttar en och inte sviker...
Men de finns ju också dom som får en att må skit och de är dom som är falska, och jag tänker inte gå in på allt. För alla tycker olika och jag pallar inte ta upp dåliga saker hela tiden.. :) så nu lämnar jag de till mig själv. orkar inte sitta och prata eller skriva om saker som gör mig arg.

Men nu sitter jag i min säng och dricker glögg :D och de är skit gott!
Sen blir de godis och film. laddad för en riktig myskväll men mid själv. har inte så lust att vara med min familj. för de suger.. eller så ska man vara med jenny igen :D vi får se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0