ElinGribergLindkvist

Elin du är mitt allt och om du kommer lämna mig så ska jag döda den som lyckas och jag är seriös!
om någon hade tänkt sig ta över MIN elin så tänk om. hitta en annan för hon är min..
Kärleken till dig är oslagbar och vi kommer alltid vara med varandra. Du är de bästa jag har och om onskan försöker ta dig så kommer jag och räddar dig!
hatar när de känns som att vi kommer förlora kontakten med varandra på grund av ett skäl. inte för att du tänker lämna mig för de men man vet ju aldrig. om de kommer bli så tar jag livet av mig.
elin du är min andra halva och mitt hopp. de är du som får mig att le och tröstar mig när jag gråter.
när du ler så ler jag och jag känner när du är ledsen fast jag inte ser dig. jag skulle kuna vara i kina och känna att du inte mår bra. Du är allt och så mycket mer.
så om någon är dum så kommer jag och slår den människan i ansiktet!
om jag inte skulle ha haft dig skulle jag inte veta vad kärlek är eller hur man är glad. jag skulle inte kunna prata med någon jag skulle bara gå och vara emo.. vilket jag inte vill...
om du dör så varfan ska jag leva för.. en värld utan elin är en värld utan lust, vatten, lycka, kärlek och så mycket mer.. ingen skulle kunna leva utan dig och dom som har svikit dig eller dom som har sårat dig kommer ångra sig i framtiden och de vet jag!
man är en idiot som lämnar en som dig och jag kommer ALDRIG lämna dig.
du är inte bara en kusin till mig du är min bästavän min andra halva och min lilla gris ;D
ingen kan vara som dig elin för du har något extra som ingen annan har eller kommer att få.. synd om oss..

darling i love you!

fan vad jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: ElinLouise

Jag älskar dig så det gör ont!!!!

2010-11-28 @ 17:13:42
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0