Ejjidag

En mysig dag med EJJI. åkte hem till ida och där satt vi och prata. sen efter de så åker jag och jenny till donken och där träffade vi mysis och hennes gulliga kompis :) vi åt och hade de trevligt. när man sen går ut till bussen typ 20 minuter för tidigt :O kallt som fan va de. men de gör inget ilskan håller mig varm.. aja jag och jenny sitter och skrattar åt jennys skratt så de tog typ slut efter ett bra tag.. sen när min älskade vän gick av så satt jag i min egna lilla värld. tills jag märker att bussen står still :S jag går fram och kollar och då säger han att bussen har inga bromsar så alla fick ringa efter skjuts men de va en snäll tant som frågade om jag ville åka med dom och jag ötackade ja ;D as bra jö :D kom hem typ 40 min tidigare!! as bra!!


fan vad jag älskar er tjejor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0