Dagen efter Lördag

Nu har jag kommit hem ifrån jenny och är ganska trött... men så kan de gå ibland;)
Igår hade vi de kul iallafall. Först va jag med Jenny ida och elias. vi satt spela kort och hade de mysigt.
sen när jenny skulle ut och ta friskluft så gick jag med och då möter man My. och dom hade fest i en annan lägenhet bredvid Elias. sen när vi hade pratat en liten stund så går vi in igen och spelar vidare en stund.
När vi har spelat klart så ska Elias sova så vi går ut och träffar my igen :D
och sen frågar dom om vi vill gå in och festa med dom och själv klart säger man ja ;)
så vi går in och dansa med massa härliga människor, de va as najs!
sen när man va hemma hos jenny så va klockan 4 och vi gick raka vägen in till sängen :D sen va de bara att säga GODNATT :D

Så nu sitter jag och äter godis och dricker glögg :D bästa söndagen ;)



;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0