:D

Nu ska jag betätta vad jag gjorde igår, först va de jul mys i skolan och vi såg på film och åt godis, drack glögg och fikade, sen gick vi och kolla på estet när dom sjöng. efter skolan åkte jag och elin hem till martin och va med han och robban. vi gjorde inte så mycket, vi typ tittade på när dom spelade tv spel. sen dissade elin oss och drog till stor stan ;) . och vid 5 hämtade pappa min och robban och drog till elgiganten och jag blev kär i en mobil som jag vill ha i julklapp men de kommer jag inte få :/ men när vi va hemma så gick vi ut till kevin och väntade på martin och stefan. när dom kom så såg vi på film och bara tog de lugnt. ett tag i allafall ;) när filmen va slut vill matrin ut och de gjorde vi. de va bara att springa in och ta på sig varma kläder. sen va de dags att leka i snön!!
efter en lång stund ute i kylan så gick vi in och satte på en till film och den heter devil och den va ganska bra! :)
och efter den blev de kevin ensam hemma, då jag kevin och stefan somnade ;) haha.. och vid halv 3 gick jag in och la mig i min kalla säng och de va de skönaste som hade hänt på länge för ute hos kevin dog man ju typ för att de va så varmt... och nu ligger jag i mitt rum och har de jätte skönt!:D och nu ska jag ner och äta frukost och kolla på tv!

filmen handlade om att dom hade fastnat
i en hiss och efter ett tag började de hända
grejer och alla va på att dö..

men den va bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0