Torsdag

idag slutade vi 11:00 och då skulle jag då plugga i skolan med elin.. gjorde jag de.. eh. nej de gjorde jag inte.. jag ritade istället och sjöng och dampa :D
efetr de åkte jag elin och robban och åt pizza. sen drog vi hem till elin en stund och under den stunden han robban trycka upp elins jävla hudsalva i min face! usch fick fan i hela jävla facet :O men de va okej. jag gjorde bara tillbaka ;).. men sen när vi skulle åka fick robban leka taxi hans favo lek;)
jag skulle hem och elin skulle till kören. och nu sitter jag i min säng och har de gött! ska ner och äta lite är fan hungrig.. hihi som alltid men de är nice!!

pusshej. kommer nog blogga igen sen (A) eller?


..
sen ville jag bara säga att jag saknar sommaren :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0