pulcka!

idag har jag varit på bra humör hela tiden. Men de va ju bara för att jag skulle hem till min älskling elin idag.
de bus som elin och jag tänkte göra idag var att åka pulcka och de gjorde vi ;) vi fick med oss robban oxå.
när vi drog ut så åkte vi till pulkabacken i kvisthammra, och fyfan va fort de gick!
de va sjukt jobbigt att gå upp men ner va lätt. sen i slutet blev de lite jobbigt för elin och robban puttade bara bort mig ifrån presseningen... så jag åkte på min rumpa.. och den är fortfarande kall... men de va otroligt roligt ;D måste göra om de!!

nu står elin i duschen och sjunger :) och jag sitter här och leker med hennes söta kisse. nu ska vi mysa sen vet jag inte vad som händer .. ;)


... allt är som de ska nu ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0