Lucia

idag är de licia eller aa i några minuter till i allafall ;)
men min älskade kusin elin hon var en otroligt fin lucia i dag! är så glad över att hon fick vara de!, och de bästa var ju när jag och robban började garva ( inte åt elin men kan inte ta upp de i bloggen så ni får tro vad ni vill) och vi kunde inte sluta. men sen tog de slut för mig och de va väldigt bra att vi skrattade eller aa de va robban som ALDRIG kunde sluta skratta. men elin fick ett STORT leende på läpparna;) fin hon va.
nej nu hinner jag inte blogga så mycket mer idag. måste plugga lite till sen soova!!.. men vi hörs imorgon! godnatt!!


 
tycker om dig min prins!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni tillsammans igen gummman? :)

2010-12-14 @ 20:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0