julen är snart här!

Imorgon är de julafton och jag börjar få jul känsla i kroppen nu!
de jag ska göra ikväll är att pynta granen och städa huset. Sen tända brasan och titta på jul filmer och dricka varm oboy! och till de blir det godis och kanske en glad pappa och mamma?.. 

julen är den bästa dagen på året!!
Längtar till tända ljus, god mat, mys med släkten, paket och mycket skratt. Åh va de låter härligt!

men måste ju hoppas på att man ska få något man han har önskat sig.. och de jag vill ha mest är 

1. Beyonce heat
 

2. mobil


3. färga håret


4. Pengar


5. platt/locktong


min mamma ringde och fråga om jag kunde byta nummer om jag skulle få en ny mobil, så man kan ju hoppas på att man få en ny!! :D:D

nej nu ska jag städa klart! hej så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0