jobb och 18års fest!

Igår så gick de as bra att jobba.. lite mycket men vi klarade de ;)
när vi var klara så åkte vi till kevins och alexanders 18 fest. de va jätte kul!
under den kvällen/dagen hann jag jobba, få ont i hela kroppen, dansa, bli samms med Emma♥, dansa med min bror (han tog mina armar och aa.. de va kul) och sen mycket mer!
jag hade skit kul igår och att dansa med mina älsklingar va såå otroligt roligt, och att dansa på bordet va oxå roligt. tack för en fin kväll! :D
men sen fanns de ju vissa saker som va minder roligt som man inte tackar för.. men jag säger bara SYND om dig..
du säger att jag inte får göra något och sen gör du de själv?!
och då säger jag bara att jag spelar samma spel! så nu får du göra som DU vill och JAG me.
bor man i norrtälje så får man ta vissa smällar. men jag kan ju säga att jag hatar dig och de du har blivit!!!!
FUCK YOU!

Men nu är de mer än över :) så ha de så fucking jävla bra!

här kommer lite bilder ifrån julbordet

kex bordet

godis bordet ;)

mummmmmmms! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0