jag tror jag är beroende :O

man brukar vara beroende av typ choklad, cigaretter, snus, nässpray, lypsyl och mer åt de hållet. men jag är seriöst beroende av eelinslife.blogg.se. jag går in och läser den hela tiden fast jag redan har läst de 5 gånger :O de måste vara så bara för att jag saknar min älskling efter 2 minuter :/ om jag fick skulle jag flytta till henne :D men de går ju inte.. aja jag är elins topp fan på hennes blogg iallafall :DD

eller man kan ju säga att jag är beroende av ELIN :D !!

och nu fick man reda på varför man inte kunde ringa till elin.. bara för att hon pratade med en annan och inte mig... så jag inte kunde ringa :@ aja nu skriver hon till mig iallafall:D puss på er!

ELINELINELINELINELINELINELINELIN!!! :DDD


min favo sida (A) // snart ska hon få en ny bloggdesign :D den är jätte fin (A)(A) <3


Kommentarer
Postat av: ElinLouise

JAG ÄLSKAR DIG,

ÖVER HELA MITT LIV!

2010-12-14 @ 21:31:20
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0