haha!

Det 5 viktigaste sakerna man ska tänka på när man ska skaffa män

1.
De är viktigt att hitta en man som hjälper till hushållet, som lagar mat, städar och som har ett bra jobb.
2. De är viktigt att hitta en man som får dig att skratta.
3. De är viktigt att hitta en man du kan lita på och som inte ljuger.
4. De är viktigt att hitta en man som är bra i sängen och som älskar att ha sex med dig.
5. De är viktigt att dessa fyra män inte känner varandra .

haha lite kul.

nu har jag pluggat klart. får fan inte in mer i mitt huvud... haha den va också kul..
nej jag skoja bara. nu ska jag äta chips och dricka julmurre!:D och typ se på en film! så jag tror jag säger godnatt nu. eller nej klockan är ju bara havl 7 så nej jag ska nog blogga mer men inte just nu ;) hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0