de ser man inte varje dag?!

Hemma idag.. as sjuk, kan inte äta för allt är äckligt och sen har man ont i hela kroppen + huvudvärk.. usch.. måste bli frisk till på fredag asså!!
men de kommer jag nog bli!!! hoppas jag..

när jag vaknade så gick jag ner och skulle försöka äta men då såg jag elvis stå i soffan och tittade ut på vägen och jag trodde någon kom så jag gick och tittade men då stod en buss där som hade kört helt fel kan man ju säga. :P vem är så osmart och kör in på vägen som gud typ glömde bort.. men sen efter 2 timmar då kom de en stor lastbil som körde iväg med den. fats de tog ju då typ 3 timmar att få bort den. dom svängde och höll på ett bra tag, haha de va lite kul. dom kan ju göra de då jag ska till skolan ;) haha bussen utanför huset är ju inte helt fel? ;)


elvis tittar ut och tycker det är jätte roligt


en buss ;)


vågade inte gå fram och ta kort så de blev smyg bilder (A)


haha detta ser man inte varje dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0