åh va fin!

Jag hittade en otroligt fin klänning på H&M som jag antagligen köpte ;).. elin hittade ett par jätte fina örhängen!
efter vi hade shoppat så drog jag hem med mamma och min 18 åriga bror. När jag kom hem städade jag mitt rum (A). Så nu sitter jag i mitt rum och väntar på maten som man var tvungen att vara med på... tråkigt, ville ju till elin..
men men kevin har fått en present men jag får inte veta vad de är för jag ska tydligen få sama.. as störande.....
aja jag kommer nog på de ;)

 
tyvärr så hittar jag inte min sladden till min kamera men mobilen funkar nästan lika bra...

seriöst jag måste hitta sladdjäveln!

den är otroligt fin asså!!:D den ska jag ha på elins föddelsedag (a) måste ju vara fin på hennes dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0