12-01-2010

den här månaden började väldigt bra! först blev man klar med asken vi höll på med sen fick man gå in och leka i studion :D
och nu är de 7 dagar kvar tills min bror fyller 18, han blir en stor kille och jag vet fortfarande inte vad jag ska ge han :O han är kille och fyller 18 vad fan ska man ge då liksom ? :S
aja de kommer jag på sen ;).. Men sen om 18 dagar så fyller mina kusiner 18 :D fett kul för dom asså! vill oxå vara 18...
men jag jenny och kanske ida om jenny nu har frågat henne. vi ska ge Elin den bästa presenten någonsin! :D
lääängtar tills hon får se den asså!!!!
efter deras speciella dagar så är de JULAFTON!! :D de bästa på hela året!
sen är de ny år och de ska fan bli bättre än de här skit året.... men jag har haft fina stunder oxå.. men inte alltid.



Grattis till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0